Info

avatar Ten blog rowerowy prowadzi mototramp z miasteczka Wilga. Mam przejechane 5286.93 kilometrów w tym 330.43 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 13.04 km/h i się wcale nie chwalę.
Więcej o mnie.

button stats bikestats.pl baton rowerowy bikestats.pl
  • DST 19.73km
  • Czas 01:16
  • VAVG 15.58km/h
  • VMAX 24.92km/h
  • Temperatura 5.0°C
  • Sprzęt Nazca Cruiser
  • Aktywność Jazda na rowerze

Skalibrować licznik, sprawdzić napęd i do sklepu.

Wtorek, 14 listopada 2017 · dodano: 14.11.2017 | Komentarze 0

Pojechałem najpierw (po drodze kesz - ukradli) na parking obok skansenu.
Tam rozwinąłem miarę i zmierzyłem obwód koła, 10 obrotów aby było dokładniej.
Wyszło 1530mm. Później porównania z GPS - niby jest lepiej, ale czy jest dobrze?
Następnie znaną trasą obok Morskiego Oka (wysoki stan wody) do sklepu i powrót obwodnicą do domu.
Jeśli chodzi o napęd, to okazało się że kaseta się nie odkręciła, tylko wytarł się pin łączący całość i rozpadła się, stąd te luzy.
A wszystko przez niewłaściwej grubości podkładkę dystansującą.
Założyłem kasetę ósemkę (HG51), niestety docelowo skończy się na HG41 bowiem chcę mieć maksymalną zębatkę 34 zęby na podjazdy.
Z przodu chcę zostać przy jednej tarczy. Na nizinne tereny spoko, gorzej byłoby w górach. Co wtedy? Piechotką podjazdy? Zmiana korby na mniejszą na takie wyjazdy? Częsta wymiana by wyrabiała kwadrat, ale kilka razy - czemu nie?
A może samą zębatkę w korbie? O! To jest pomysł!
Napęd działa, czekam na manetkę 8. Teraz chodzi na manetce 7 (najmniejsza zębatka jest nie używana).
Do kitu jest polityka firm, które nie robią porządnych części dla napędów 7/8 (no może poza Sram - tu się coś trafi).
Wpisuję od teraz dane z licznika, jeszcze postaram się go udokładnić ;-)

Cycle Route 4257466 - via Bikemap.net



Komentarze
Nie ma jeszcze komentarzy.
Komentować mogą tylko zalogowani. Zaloguj się · Zarejestruj się!